8.5 C
Telšiai
2025 / 04 / 24

„Instagram“ tinkle – nauja žvaigždė: šunybes krečia mopsė Bulvė

Ar jau skaitėte?

Kiek pažįstate augintinių šeimininkų, kurie sugeba ištverti socialiniuose tinkluose nepasidaliję savo numylėtinių nuotraukomis? Dviejų jau pamėgtų „Iki“ personažų – Eglės ir Manto – pora taip pat nebeištvėrė. Nuo šiol „Iki“ paskyra „Instagram“ atiduodama jų žavingai ir komiškai mopsei Bulvei. Čia bus galima stebėti, kaip šuo-influencerė gyvena geriausią savo gyvenimą ir kokias šunybes krečia. Kartais – net drauge su įžymybėmis.

- Reklama -

 „Įgyvendindami „Iki“ komunikaciją nebijome paleisti fantazijos ir vengiame monotonijos. Mėgstame žaisti, pristatyti nuotaikingas kampanijas – tokias, kurios būtų kiekvienam pirkėjui artimos. Būtent tokios ne tik patraukia akį, bet ir įsimena. Taip ir šį kartą – matyt, tapome pirmieji Lietuvoje, savo „Instagram“ paskyrą perleidę gyvūnui. Nuo šiol mūsų „Instagram“ užvaldys Bulvė – „Iki“ reklamos žvaigždžių Eglės ir Manto mopsė“, – sako prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.

Mopsė Bulvė.

„Iki“ paskyroje „Instagram“ bus galima stebėti, kaip Bulvei sekasi, kuo ji užsiima, į kokias naujas išdaigas leidžiasi ir kokias parduotuvių akcijas išbando. Mopsė bus ta, kuri pirmoji apuostys šviežią daržovių derlių ar išbandys naujus privačių prekių ženklų maisto šunims skonius.

Be to, prie Bulvės nuotykių jungsis ir žymūs Lietuvos žmonės – dalyvaus išradingose fotosesijose bei švęs įsimintinas dienas ar tiesiog mėgausis pavydėtinos kasdienybės akimirkas.

Mopsės Bulvės šeimininkai Eglė ir Mantas yra vieni iš būrio naujų personažų, kurie šiemet buvo įtraukti į „Iki“ komunikaciją. Pora – jauna, paprasta ir pozityviai žvelgianti gyvenimą. Eglė studijuoja mediciną, tad daug mokosi ir neturi laiko užsiimti namų ruoša. Tuo tarpu Mantas vis išbando naujus darbus.

„Jau pagal pirminę personažų legendą Mantas buvo tas, kuris nuolat sugalvoja naujų veiklų – vieną dieną svajoja tapti virėju, todėl pasineria į kūrybą virtuvėje, o kitą dieną – bando savo šunį Bulvę paversti nauja interneto žvaigžde. Į tai įsitraukia ir Eglė, ir nuo šiol „Instagram“ rodysime tai, kuo dalijasi dažna šeima – mielomis ir juokingomis savo augintinio nuotraukomis“, – apie naujos kampanijos idėją pasakoja V. Budrienė.

- Reklama -

Anot jos, tai – dar vienas šviežias gūsis šiųmetėje veikloje. „Šiemet „Iki“ komunikaciją atnaujiname iš esmės – pakeitėme vizualinį identitetą, pristatėme naują pozicionavimą bei šūkį „Iki – arčiau tavęs“, taip pat įvedėme parduotuvių formatų ženklinimą pagal širdeles. Viskas tam, kad pirkėjų patirtis mūsų parduotuvėse būtų kuo sklandesnė, o tai kurtų artimesnį tarpusavio ryšį“, – sako V. Budrienė.

Pasak jos, drąsi komunikacija pasiteisina – socialinių tinklų vartotojai ypač teigiamai įvertino pastarąją kampaniją, kurioje „Širdelės visada laimi“. Be kita ko joje buvo pasitelktas dirbtinis intelektas, kad žymiausi įvairių miestų objektai virstų širdelėmis.

Naujus ir nuotaikingus mopsės Bulvės nuotykius galite sekti čia: https://www.instagram.com/iki_lietuva/

Naują komunikacijos kampaniją „Iki“ įgyvendina su „SOMA agency“.

Vaida Budrienė
„Iki“ komunikacijos vadovė

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kadangi šis įrašas buvo naudingas...

Sekite mus socialiniuose tinkluose!

TOP naujienos

Ar medicininės kaukės gali apsaugoti nuo naujo koronaviruso 2019-nCoV?

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC), remdamasis Pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijomis, pabrėžia, kad medicininių kaukių dėvėjimas yra viena iš kvėpavimo takų infekcijų, tarp jų...

Pasivaikščiojimai ir žaidimai lauke – tik saugiu atstumu

Lietuvoje paskelbus karantiną ir taikant itin griežtas priemones grįžusiems iš užsienio šalių – 14 dienų nuo paskutinės buvimo užsienio valstybėje dienos privaloma likti namuose...

Mokymasis gali būti panašus į žaidimą: lietuviai vaikams kuria tai užtikrinančią sistemą

Neformalus ugdymas šiuolaikiniams moksleiviams tampa vis svarbesnis – būtent jis gali vaikams suteikti ne tik papildomų žinių, bet gal net supažindinti su būsima profesija....

Paprasta kaip du kart du: „Rimi“ rado būdą kaip per metus pirkėjui sutaupyti net iki 600 eurų

Maisto švaistymas – viena opiausių pasaulio problemų. Jungtinių Tautų maisto ir žemės ūkio organizacijos duomenimis, kasmet iššvaistoma maždaug trečdalis viso žmonėms vartoti pagaminto maisto....

Azarto žaidimai: tinklas ir meškerė

Žvejyba gali būti azartiškas užsiėmimas. Tačiau vienoks azartas žuvis traukti tinklu, o kitoks – ramiai laukti, kol laimikis užkibs ant meškerės. Prieš poledinės žūklės...

Vaistinėlė naujiems mokslo metams: kuo turi pasirūpinti mokyklinukų tėveliai?

Sparčiai artėjant naujiems mokslo metams, tėvelių galvos skausmu tampa kruopštus atžalų paruošimas mokyklai. O šalia naujų kanceliarinių prekių ir kitų mokyklinės kasdienybės atributų, būtina...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS