Prekybos tinklui „Iki“ Lietuvoje pristačius naujovę rinkoje, parduotuvių lankytojų susidomėjimas ja neslūgsta visoje Lietuvoje. Prieš mažiau nei mėnesį „Iki“ paskelbė atranką į pirmąją šalyje „Iki“ klientų valdybą – buria 10-ies savo nuomonę išsakyti norinčių žmonių komandą. Likus kelioms dienoms iki atrankos finišo, Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, džiaugiasi lietuvių entuziazmu – paraiškos plūsta iš įvairių miestų ir paties įvairiausio amžiaus pirkėjų.
„Mūsų pirkėjai yra pripratę, kad rinkoje nuolatos pristatome naujoves tam, jog kasdienis apsipirkimas būtų sklandesnis ir patogesnis. Kartelę mums kelia ne kiti rinkos dalyviai, bet mes patys sau. Tai įvyko ir nusprendus imtis dar vieno nematyto žingsnio – steigti „Iki“ klientų valdybą. Žinojome, kad mūsų pirkėjai yra imlūs inovacijoms, bet reikia pripažinti – toks jų aktyvumas pranoko turėtus lūkesčius“, – sako V. Budrienė.
Pasak „Iki“ atstovės, norą prisijungti prie Klientų valdybos ir dalintis su tinklu savo nuomonėmis bei įžvalgomis reiškia per tūkstantį paties įvairiausio amžiaus žmonės iš skirtingų Lietuvos miestų bei miestelių. Kandidatuoja nuo 18-mečių iki pensinio amžiaus pirkėjų. Vyriausiam paraiškos pildytojui – 84 metai.
„Lietuvoje veikiame jau daugiau nei 30 metų, ir artimas ryšys su pirkėjais leido mums pakankamai gerai pažinti savo klientus, jų apsipirkimo įpročius, kokie produktai jiems aktualūs. Bet viena yra tai matyti iš pardavimų duomenų, o kita – paklausti jų pačių tiesiai. Šis projektas mums padės dar geriau suprasti savo pirkėjus ir išsamiau atliepti jų lūkesčius“, – įsitikinusi V. Budrienė.
„Iki“ komunikacijos vadovė pabrėžia, kad nors jau įvyko pirmieji pokalbiai su kandidatais, pateikti paraišką ir tapti vienu jų dar ne vėlu. Pildyti anketą adresu www.iki.lt/klientu-valdyba galima iki vasario 15 d.
Koks „Iki“ klientų valdybos tikslas?
„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ klientų grupė, kuri bus kviečiama teikti atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus ir paslaugas.
Tikslas – tobulėjimas. Jų nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
Ką jos nariai veiks?
„Iki“ klientų valdyba turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu.
Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks ne dažniau nei kas antrą mėnesį. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ ateities planus ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.
„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius tam, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.
Ką gaus „Iki“ klientų valdybos nariai?
Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje nariai gaus papildomų naudų, kurios bus suteiktos „Iki“ dovanų kortelėmis net iki 200 Eur sumai.
Kaip galima tapti „Iki“ klientų valdybos nariu?
Nariu tapti gali bet kuris asmuo, sulaukęs 18 metų. Viskas, ką reikia padaryti – tai užpildyti anketą internetiniame puslapyje www.iki.lt/klientu-valdyba. Bus vertinamas originalumas, tad būkite drąsūs! „Iki“ peržiūrės ir įvertins visas gautas paraiškas bei susisieks su atrinktais dalyviais.
Kas gali pildyti anketą?
„Iš viso atrinksime 10 narių, ir jų ieškome pačių įvairiausių – kokie yra ir mūsų pirkėjai. Mums svarbi ir studentų, ir senjorų, ir jaunų šeimų, ir vienišių, ir specialių valgymo poreikių turinčių (veganų, netoleruojančių glitimo ar laktozės, etc.) nuomonė. Taip pat nesvarbu, ar esi iš didmiesčio, ar gyveni mažame miestelyje – laukiame paraiškų iš visų, mums rūpi išgirsti visus“, – sako V. Budrienė.
Kada klientų valdyba pradės veiklą?
Galutinė klientų valdyba bus suformuota ir darbą pradės 2024 m. balandžio 2 d. Kadencija – 1 metai.
„Nekantriai laukiame „Iki“ klientų valdybos veiklos starto, kadangi nuoširdus grįžtamasis ryšys mums leis tobulėti ir kurti dar geresnę apsipirkimo patirtį visiems. Klientų valdybos nariais bus kasdieniai pirkėjai, todėl jų atsiliepimai – tiek teigiami, tiek neigiami – mums yra vertingiausi. Tai padės 5sitikinti, kad „Iki“ priimtų klientams naudingiausius sprendimus“, – įsitikinusi „Iki“ komunikacijos vadovė.
Nieko nelaukite ir prisidėkite prie kuriamų pokyčių – pildykite anketą www.iki.lt/klientu-valdyba.
Vaida Budrienė
„Iki“ komunikacijos vadovė