-0.2 C
Telšiai
2024 / 12 / 10

Kokybiškas klientų aptarnavimas – menas mokėti bendrauti

Ar jau skaitėte?

Pasaulyje nuo seno manoma, jog egzistuoja septynios meno rūšys – vaizduojamasis menas, literatūra, scenos menai, muzika, kinas, šokis bei mada. Kiekviena jų savaip džiugina žmones, paturtina jų kasdienybę, o neretai yra ir pagrindinis pragyvenimo šaltinis. Keičiantis visuomenės poreikiams bei nuolat gimstant naujoms tradicijoms, gali galvoti ir apie dar vieną meno rūšį – bendravimą su kitais žmonėmis, įtaigumą bei iškalbą. Kaip ir senųjų menų atveju, taip ir bendravimas su žmonėmis gali būti suprantamas kaip kasdienė duona, – tokiomis nuotaikomis gyvena ir klientų aptarnavimo specialistai.

- Reklama -

Malonus bendravimas bei kokybiškas klientų aptarnavimas neatsiranda iš oro, t.y. čia vien talento neužtenka. Klientų aptarnavimo specialistams tokio kelio pradžioje reikia mokytis pažinti kitą žmogų, suprasti jį ne tik iš vieno žodžio, bet ir iš akies mirksnio ar rankos mosto. Kūno kalbos ir judesių skaitymo išmanymas neretai lemia klientų aptarnavimo kokybiškumą ir sėkmingą interakcijos baigtį. Pavyzdžiui, su klientu bendraujantis specialistas gali suprasti, ką iš tiesų tikisi įsigyti pirkėjas galbūt nedrįstantis to išsakyti žodžiais pagal tai, kur link veda jo žvilgsnis.

Žinoma, kūno judesių ir veido mimikų pažinimo ilgainiui galima išmokti, tačiau šis žinojimas neužtikrina fakto, jog įgytas žinias teks panaudoti profesionaliame karjeros kelyje. Tobulėjant technologijoms ir vis daugiau veiklų persikeliant į virtualią erdvę, klientų aptarnavimas transformuojasi drauge su šiomis tendencijomis – į klientams rūpimus klausimus atsakoma skambučio metu ar susirašinėjant. Abiem šiais atvejais svarbiausiomis klientų aptarnavimo kokybiškumo savybėmis tampa išklausymas bei įsiklausymas – būtina ne tik girdėti kitame laido gale savo rūpesčius išsakantį žmogų, bet ir jį suprasti, žinoti, kaip jam pagelbėti ir išspręsti kilusias problemas.

Bendraujant su kitais žmonėmis, o ypač klientais ar verslo partneriais, svarbu nepasimesti bei taip pat neieškoti žodžio kišenėje, – tai itin aktyvus ir toli gražu ne monotoniškas darbas. Klientų aptarnavimo specialistai kone kiekvieną valandą akis į akį ar žodis į žodį susiduria su pasimetusiais, nežinia kokio atsakymo besitikinčiais žmonėmis. Klientai tikrai ne visuomet bus nusiteikę draugiškai, todėl specialistai privalo būti pagarbūs bei ramaus charakterio.

 Išvardintos savybės ir jų pobūdis leidžia sakyti, jog mokėjimas bendrauti irgi yra menas, o klientų aptarnavimo specialistai – šio meno profesionalai.

 

TOP naujienos

Horoskopai kovo 11 dienai

AVINASVisus sprendimus priimkite tik pirmiausia pasitarę su šeima. Nestokite į išdidžią vienišo atsiskyrėlio pozą. Turite stengtis nieko neįskaudinti. Pareiga šaukia, malonumus teks kol kas...

Apklausa: beveik kas antras mažo ir vidutinio verslo atstovas norėtų turėti asmeninį vadybininką ar bankininką

Lietuvos verslai norėtų, kad tvarkant banko reikalus su jais bendrautų jiems dedikuoti asmenys: asmeninis vadybininkas arba bankininkas. To pageidautų beveik kas antras šalies mažo...

Unikalią galeriją Kazlų Rūdoje papuošė Audronės Petrašiūnaitės darbai

Viena unikaliausių meno galerijų po atviru dangumi neabejotinai įsikūrusi Kazlų Rūdoje – ant geležinkelio bėgius kertančio pėsčiųjų viaduko neseniai dienos šviesą išvydo ketvirtoji atvira...

Šiandien Sausio 13-oji, Laisvės gynėjų diena

Saulė teka 08:36, leidžiasi 16:19, ilgumas 07.43. (Pilnatis) Orai. Rytą centriniuose, rytiniuose rajonuose šlapdriba. Dieną daug kur nedideli krituliai, daugiausia lietus. Vėjas pietvakarių, vakarų, iki vidutinio. ...

Tyrimas: vis daugiau lietuvių naudotą automobilį renkasi pirkti iš sertifikuotų pardavėjų

Kone daugelis vairuotojų automobilio įsigijimą prilygina svarbiam ir atsakingai priimamam gyvenimo sprendimui. Šalyje atliktas visuomenės nuomonės tyrimas rodo, kad automobilį pirkti planuojantys tautiečiai aklai pardavėjo rinktis neskuba ir vis akyliau įvertina jo reputaciją, pirmumą...

Kurjere beveik pusantrų metų dirbanti Laura: šį darbą gali dirbti ir vyrai, ir moterys

Kiekvieną dieną Lietuvos miestuose kursuoja šimtai kurjerių, pristatančių gyventojų užsakytas siuntas, o lapkričio 18 -ąją kurjeriai švenčia kurjerių dieną. Tai tradicija, kurios tikslas pagerbti šią, taip reikalingą, profesiją. Be abejo, šios specialybės batus dažniausiai...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS