5.4 C
Telšiai
2024 / 04 / 25

„Iki“ tyrimas: 6 iš 10 pirkėjų renkasi tą parduotuvę, kurioje galioja jiems aktualios akcijos 

Ar jau skaitėte?

Prekybos tinklo „Iki“ užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad planuodami, kurioje parduotuvėje apsipirkti, dažniausiai lietuviai renkasi tą, kurioje jų mėgstamiems produktams yra taikomos akcijos. Jas, kaip svarbiausią kriterijų, nurodė net 61 proc. apklausos dalyvių. Nuolaidų pasiūlymai ypač svarbūs tiems pirkėjams, kurių asmeninės mėnesio pajamos siekia iki 800 eurų. 

- Reklama -

Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, teigimu, tokie rezultatai dar kartą įrodo, kaip svarbu šiuo ekonomiškai sudėtingu laikotarpiu analizuoti pirkėjų įpročius ir pagal juos lanksčiai bei greitai rengti žemos kainos pasiūlymus.

„Kasdien dirbame tam, kad mūsų pirkėjai kuo mažiau pajustų kainų pokyčius. Tačiau kiekvienas esame skirtingas, kaip ir mūsų apipirkimo įpročiai, be to, jie keičiasi. Todėl tuo pat metu taikome nuolaidas skirtingų kategorijų prekėms, o pasiūlymus nuolat atnaujiname – tokiu būdu sutaupyti gali skirtingus pirkimo įpročius turintys pirkėjai. Be to, siekiame savo pirkėjams pasiūlyti pigesnes gerai žinomų gamintojų produktų alternatyvas, todėl intensyviai plečiame privačių prekių ženklų, tokių kaip IKI ir „Clever“, asortimentą“, – pasakojo V. Budrienė.

Anot jos, „Iki“ taiko labai įvairias nuolaidas. Kiekvieną pirmadienį yra atnaujinamas tiek popierinis, tiek skaitmeninis „Iki“ kainų leidinys, kurį rasti galima „Iki“ internetinėje svetainėje bei išmaniojoje „Iki“ programėlėje. Papildomi pasiūlymai galioja ir skirtingomis dienos valandomis. Pavyzdžiui, kasdien po 20 val. „Iki“ taiko nuolaidas vietoje šviežiai keptoms bandelėms ir duonai, o rytais, iki 10 val., perkantiems du kruasanus – trečiąjį dovanoja.

Patogi parduotuvės vieta – itin svarbi

„Iki“ tyrimas taip pat atskleidė, kad renkantis parduotuvę, ne mažiau svarbi nei tuo metu joje skelbiamos akcijos yra ir jos lokacija. Patogią parduotuvės vietą, pavyzdžiui, kai ji yra netoli namų ar darbo, kaip svarbiausią kriterijų nurodė net 58 proc. apklausos dalyvių. 

„Mūsų prekybos tinklas jau daugelį metų stengiasi būti arti savo pirkėjų. Todėl investuojame į parduotuvių plėtrą, kad jos būtų šalia judriausių taškų ir gyvenamųjų rajonų. Be to, pirmieji ir kol kas vieninteliai šalyje, pirkėjams siūlome autonomines, visą parą be darbuotojų veikiančias parduotuves. Jose patogiai galima apsipirkti net ir naktį ar šventinėmis dienomis, kai kitos parduotuvės neveikia“, – teigė V. Budrienė.

- Reklama -

Iki šiol „Iki“ jau atidarė tris autonomines, dirbtinio intelekto valdomas parduotuves. Norint jose apsipirkti – pakanka turėti banko mokėjimo kortelę. Visos šios parduotuvės yra įsikūrusios Vilniuje: Didžiojoje g. 6, ant Baltojo tilto ir Savanorių pr. 187 D.

„Iki“ asortimentas – nuolat atnaujinamas

Pirkėjų poreikius „Iki“ analizuoja bei vertina net ir prieš įvairius prekybos tinklo atnaujinimus. Pavyzdžiui, dėmesingai atsižvelgiant į tai, kas jiems rūpi labiausiai, „Iki“ sukūrė ir naująją parduotuvių koncepciją – ją pristatė vakar sostinėje atidarytoje „IKI Šeškinė“. Remiantis ja, šiais metais Vilniuje  planuojame atnaujinti iš viso 9 „Iki“ parduotuves.

„Šios koncepcijos parduotuvių interjeras sukurtas taip, kad pirkėjo kelionė būtų aiškiai orientuota, jis visada gerai matytų tiek specialius kainų pasiūlymus, tiek šviežio maisto kategorijų produktus. Interjere dominuoja pagrindinės „Iki“ spalvos – žalia ir geltona. Žalia spalva simbolizuoja šviežumą ir paslaugų teikimo zonas, o geltona spalva indikuoja gerus kainos ir kokybės pasiūlymus. Pirkėjai čia visuomet ras prekes, kurioms taikomos akcijos ir nuolaidos. Jei toks formatas pasiteisins, taip parduotuves atnaujinsime ir regionuose“, – sakė „Iki“ komunikacijos vadovė.

Tyrimas parodė, kad pirkėjams labai svarbus ir platus asortimentas – jį kaip svarbiausią kriterijų renkantis parduotuvę nurodė beveik kas antras respondentas.

„Sekame tendencijas, aiškinamės pirkėjų poreikius ir pagal tai reguliariai atnaujiname savo asortimentą. Pavyzdžiui, kas mėnesį pristatome žuvies, duonos ir bandelių naujienas. Mūsų darbuotojai nuolat kuria naujus kepinių, konditerijos ir kulinarijos produktų receptus. Siūlome platų mėsos, daržovių ir vaisių pasirinkimą, įvairiausių uogų turime visais sezonais“, – pasakojo Vaida Budrienė.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. 

      

TOP naujienos

Kažin, ar gali būti pigiau: iš lęšių, ryžių ir svogūnų pasigaminsite skoniu nustebinsiantį patiekalą

Lėkštei šilto, kvapnaus ir skoniu pavergiančio maisto daug nereikia – gali pakakti vos kelių pigių produktų. Juk svarbiausia, ką su jais sukursite. Ir čia...

Policijos pareigūnai pataria atsakingai elgtis su pirotechnika

Artėjant Naujųjų metų išvakarėms, kuomet dangų nušviečia spalvoti fejerverkai, Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau – Kauno apskr. VPK) pareigūnai ragina atsakingai elgtis su...

„Sodra“ paaiškina 10 dalykų apie ligos išmokas

Paskelbus karantiną ugdymo įstaigose daugiau nei 40 tūkst. tėvų kreipėsi į gydytojus ir gavo nedarbingumo pažymėjimus, kad galėtų prižiūrėti namuose savo mažamečius vaikus. „Sodra“ pateikia...

Kartą ir visiems laikams – kas ta balta medžiaga, pasirodanti kepant lašišą?

Lašiša yra viena iš labiausiai mėgstamų ir populiariausių žuvų. Specialistai giria jos poveikį mūsų organizmui, vaikams patinka, kad joje beveik nėra kaulų, o net...

„Instagram“ tinkle – nauja žvaigždė: šunybes krečia mopsė Bulvė

Kiek pažįstate augintinių šeimininkų, kurie sugeba ištverti socialiniuose tinkluose nepasidaliję savo numylėtinių nuotraukomis? Dviejų jau pamėgtų „Iki“ personažų – Eglės ir Manto – pora taip pat nebeištvėrė. Nuo šiol „Iki“ paskyra „Instagram“ atiduodama jų...

Kam Lietuvos jaunuoliai išleistų atliekamas lėšas?

Vienos Lietuvoje veikiančios skaitmeninių finansinių paslaugų įmonės iniciatyva vykdytos gyventojų apklausos duomenimis, 28 proc. Lietuvos jaunuolių mano, kad jų finansinė padėtis per dvylikos mėnesių laikotarpį pagerėjo, 32 proc. sako, kad finansinė padėtis nepasikeitė, o...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS