-3.3 C
Telšiai
2025 / 02 / 17

„Iki“ atsinaujina ir bus dar arčiau: pristato naują šūkį, reklamos kampaniją ir vizualinį identitetą

Ar jau skaitėte?

Prekybos tinklas „Iki“ šį pavasarį pasitiks kaip reikiant atsinaujinęs – nuo šios savaitės keičiasi jo vizualinis identitetas, startuoja šviežumui skirta kampanija, tinklas taip pat pristato ir naują pozicionavimą bei šūkį „Iki – arčiau tavęs“. Anot prekybos tinklo rinkodaros vadovo Andrejs Dudko, šis atsinaujinimas yra skirtas jau seniai įmonės vykdomai misijai atskleisti.

- Reklama -

„Šiandieniniame pasaulyje prekių ženklai yra daug daugiau nei tik jų logotipai. Geriausieji yra tie, kurie kuria vertę klientams, tvirtai atstovauja savo vertybes ir tikslus. O taip pat – yra pasiryžę kovoti. Ne dėl rinkos dalies, bet dėl pokyčių, kuriuos nori įnešti į vartotojų gyvenimus. „Iki“ prekių ženklas visus 30 metų nuo tada, kai atvėrė pirmosios parduotuvės duris, kovoja dėl lengvesnės savo pirkėjų kasdienybės. O to pasiekti galime tik būdami šalia ir suprasdami jų poreikius“, – sako A. Dudko.

Arčiau pirkėjo – ne tik parduotuvėmis

Pasak A. Dudko, „Iki“ jau dabar yra labai arti savo pirkėjų – tiek fizinėmis parduotuvėmis, tiek savo daugiakanališkumu.

„Turime „Iki“ elektroninę parduotuvę, turime „LastMile“ – esame itin stipriai orientuoti į klientą. Mūsų prekės juos pasiekia per valandą, tad jiems nereikia pakilti nuo sofos ar atsitraukti nuo kompiuterio – esame labai arti. Be to, pastaruosius keletą metų vykdėme itin aktyvią plėtrą, atnaujinome ir atidarėme daugybę parduotuvių visoje šalyje“, – pabrėžia A. Dudko.

Tačiau, anot jo, naujasis „Iki“ pozicionavimas simbolizuoja siekį būti arti vartotojų ir emocine prasme.

„Būti arti – reiškia ir aiškintis, išgirsti bei atliepti vartotojų lūkesčius. Yra daugybė būdų tai padaryti, jais naudojamės, tačiau dabar startuojame su būtent šviežumui skirta kampanija. Juo garsėja mūsų asortimentas, jis yra svarbus mūsų pirkėjams, o be to – šviežumas yra tiesiogiai susijęs su artumu. Juk kuo arčiau, tuo šviežiau“, – teigia A. Dudko.

- Reklama -

Pasak jo, kad užtikrintų vaisių, daržovių, mėsos ir žuvies, kepinių šviežumą, prekybos tinklas turi susikūręs itin sudėtingą procesų valdymo mechanizmą.

„Šviežumą užtikrinti padeda itin daug priemonių – nuo tinkamai parinktų partnerių ir komandos iki dažno tiekimo, nuolat atnaujinamo asortimento, tikslių laboratorinių tyrimų. Turime savo kepyklas, žuvies rūkyklas. Visko nė neišvardinsiu, tačiau tam, kad pirkėjas iš lentynos kaskart pasiimtų kokybišką ir šviežią produktą, kasdien dirba labai daug skirtingų specialistų“, – pasakoja A. Dudko.

Prie kampanijos jungiasi nuomonės formuotojai

Artumui ir šviežumui išreikšti, naujoje „Iki“ reklamos kampanijoje yra pasitelkiamos šmaikščios herojų istorijas.

„Vienu metu pristatome net tris pokyčius, todėl pagrindinis iššūkis buvo ne tik būti kuo labiau matomiems, bet ir gerai perteikti savo žinutes įvairiose žiniasklaidos priemonėse. Todėl kampaniją planavome remdamiesi ne nuojauta, bet tiksliais duomenimis. O savo pagrindines žinutes pasakojame per gyvenimiškas ir daugeliui artimas herojų istorijas“, – sako A. Dudko.

Anot jo, kampanijai įgyvendinti socialiniuose tinkluose bus pasitelkti ir nuomonės formuotojai. Prie „Iki“ ambasadorių gretų prisijungė Indrė Trusovė, Agnė Kulitaitė, Inidė Jasnauskaitė, Ineta Stasiulytė, Martynas ir Kotrynai Starkai, Žygimantas ir Anžela Gečai, tinklaraštininkės Ieva Greičiūnaitė („Nestoras maistas“), Kristina Pišniukaitė-Šimkienė („Ant medinės lentelės“), bendradarbiavimą su prekių ženklu tęsia ir Gabrielė Žutautaitė („Pusryčiams“).

Naujuose prekybos tinklo plakatuose, iškabose, TV ir socialinių tinklų reklamose galima pastebėti ir jaukius vizualinius sprendimus – užrašai primena ranka rašytus raštelius, spalvos – artėjantį pavasarį, o švelnūs grafiniai elementai kuria lengvumo įspūdį.

Naujos „Iki“ kampanijos vaizdo įrašą galite pamatyti čia: https://iki.lt/sviezumas-arciau-taves/

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kadangi šis įrašas buvo naudingas...

Sekite mus socialiniuose tinkluose!

TOP naujienos

Ne darbas, bet gyvenimo būdas: kelionių organizatorių užsienyje gyvenimo užkulisiai

Jie visada pasitinka bei išlydi keliautojus su šypsena, palydi į viešbučius ir pačias įdomiausias ekskursijas ar bet kuriuo paros metu gelbsti netikėčiausiose situacijose, kai...

Plėšytą kiaulieną pasiruošti patiems – pigiau ir lengviau nei atrodo: 5 svarbiausios taisyklės, kad Joninėms turėtumėte tobulą patiekalą

Plėšyta kiauliena yra ryškiausia barbekiu visatos žvaigždė. Dar vos jos kvapui pakutenus nosį ims kauptis seilės, nes bent kartą jos ragavusieji žino – minkštutėlė,...

Horoskopai lapkričio 6 dienai

AVINASLaukite netikėtumų. Labai tikėtina, kad į naujoves reaguosite skeptiškai ir nepatikliai. Neperlenkite lazdos - totalus neigimas tikrai nebus vaisingas. Ekspertės patarimai, kaip išsirinkti kokybišką žuvį...

Teismas nepatikėjo taksi vairuotojo versija dėl keleivės sužalojimo

Klaipėdos apygardos teismas atmetė nuteistojo apeliacinį skundą ir konstatavo, jog taksi vairuotojas pirmosios instancijos teisme nuteistas pagrįstai – jam paskirta vienerių metų laisvės apribojimo...

Nuomojantys būstą ne visada išnaudoja visą jo potencialą: kas leidžia uždirbti daugiau?

Vis daugiau Lietuvos gyventojų siekia gauti pasyvių pajamų iš būsto nuomos, o augantis nuomos rinkos aktyvumas šalies didmiesčiuose suteikia tam puikias galimybes. Visgi, norint jas pilnai išnaudoti ir užsitikrinti maksimalų nuomojamo būsto pelningumą gali...

Paruoškite odą vasarai: grožį lemia ne priemonių gausa, o mokėjimas ja rūpintis

Kiekvienas turi savo odos priežiūros rutiną, įpročius ir mėgstamas priemones. Ir patarimų, kaip rūpintis veido ir kūno oda – apstu. Nepasimesti informacijos gausoje padės svarbiausių principų apie odos priežiūrą išmanymas – nuo būtiniausių kremų,...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS